Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken storlek på pjäxor enligt bild?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ponts_" data-source="post: 1298456" data-attributes="member: 46684"><p>Ok hur mycket tror du jag behöver lägga på en pjäxa för att de ska duga enligt dig?</p><p>Bara så man vet vad man kan förvänta sig och om det är rimligt?</p><p>Dock så borde väl de jag länkat till vara bättre än den jag har idag, men du menar jag inte ska nöja mig med det utan satsa på ännu bättre?</p><p></p><p>Eller skulle jag inte ens märka skillnad med de från xxl och de jag har idag? Jag menar det har ju ändå funkar att sporadiskt åka i 20 år med dem, men börjar känna det är dags uppgradera. Bättre ekonomi nu än som ungdom men med många olika intressen kan man inte köpa det bästa av allt…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ponts_, post: 1298456, member: 46684"] Ok hur mycket tror du jag behöver lägga på en pjäxa för att de ska duga enligt dig? Bara så man vet vad man kan förvänta sig och om det är rimligt? Dock så borde väl de jag länkat till vara bättre än den jag har idag, men du menar jag inte ska nöja mig med det utan satsa på ännu bättre? Eller skulle jag inte ens märka skillnad med de från xxl och de jag har idag? Jag menar det har ju ändå funkar att sporadiskt åka i 20 år med dem, men börjar känna det är dags uppgradera. Bättre ekonomi nu än som ungdom men med många olika intressen kan man inte köpa det bästa av allt… [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken storlek på pjäxor enligt bild?
Tillbaka
Topp