Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
vilken takbox
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1097966" data-attributes="member: 29440"><p>Golf utan takreling har ett fast mått mellan bågarna. Standard är 700mm mellan bågarna, har för mig att VW brukar ha lite längre ( 750 kanske)men alla nyare takboxar jag känner till har ju justerbart avstånd mellan fästena så det ska inte vara nåt problem.</p><p> Måttet från bakre fästet i bakersta läget till bakkant kan ju kanske bli ett problem med liten bil och största takboxmodellen.</p><p>Har du kollat om det funkar med alla Thules boxar till Golfen? </p><p>Brukar gå att justera fästena i längsled ganska mycket på alla nyare boxar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1097966, member: 29440"] Golf utan takreling har ett fast mått mellan bågarna. Standard är 700mm mellan bågarna, har för mig att VW brukar ha lite längre ( 750 kanske)men alla nyare takboxar jag känner till har ju justerbart avstånd mellan fästena så det ska inte vara nåt problem. Måttet från bakre fästet i bakersta läget till bakkant kan ju kanske bli ett problem med liten bil och största takboxmodellen. Har du kollat om det funkar med alla Thules boxar till Golfen? Brukar gå att justera fästena i längsled ganska mycket på alla nyare boxar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
vilken takbox
Tillbaka
Topp