Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
vilken tranciver ska jag köpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="centralbyrakraten" data-source="post: 421880" data-attributes="member: 47541"><p>Hårda ord!</p><p></p><p>Tyvärr är min erfarenhet att det är just så jävla svårt... man kan för faan träna hur mycket som helst men om man tränar utan att veta hur en transceiver egentligen fungerar så blir det väldigt fel... och de som inte lärt sig från någon som verkligen vet hur en transceiver verkligen fungerar oftast står som jvla pajasar när det ska sökas på riktigt</p><p></p><p>Sen har Noljas en bra poäng, pajas eller ej, det är bättre att ha kunskap så man kan undvika att hamna i skiten i stället för att vara bäst på att söka med transceiver.</p><p></p><p>K_G. vi har kurser på lavincentret där du kan lära dig både och, högstans välkommen! (ni andra är också välkomna)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="centralbyrakraten, post: 421880, member: 47541"] Hårda ord! Tyvärr är min erfarenhet att det är just så jävla svårt... man kan för faan träna hur mycket som helst men om man tränar utan att veta hur en transceiver egentligen fungerar så blir det väldigt fel... och de som inte lärt sig från någon som verkligen vet hur en transceiver verkligen fungerar oftast står som jvla pajasar när det ska sökas på riktigt Sen har Noljas en bra poäng, pajas eller ej, det är bättre att ha kunskap så man kan undvika att hamna i skiten i stället för att vara bäst på att söka med transceiver. K_G. vi har kurser på lavincentret där du kan lära dig både och, högstans välkommen! (ni andra är också välkomna) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
vilken tranciver ska jag köpa?
Tillbaka
Topp