Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken turbindning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fegtspel" data-source="post: 1005772" data-attributes="member: 139556"><p>Hej, har ett par Völkl Katana på ingång 191 cm varianten. Vilken turbindning bör man köpa just nu?</p><p>Har möjlighet att få någon av dessa nedan listade för runt 2000kr all i 2013 års modell.</p><p></p><p>-Marker Duke EPF</p><p>-Marker Tour F12</p><p>-Diamir Freeride Pro</p><p>-Salomon Guardian 16 C115 L</p><p></p><p>Min åkning består till störst del av pistnära offpist med enstaka kortare turer (15-30 min), men skulle även vilja ha möjlighet till att ta någon längre tur ibland. Åker kraftfullt och med mycket fart, inte särskilt stora hopp/drops. </p><p>Väger 85 kg och är 181cm lång.</p><p>Fokus för bindningen ligger på: utförsåkningen och hållbarhet. </p><p>Tacksam för hjälp, är det någon mer information som är viktig så säg till så skriver jag in det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fegtspel, post: 1005772, member: 139556"] Hej, har ett par Völkl Katana på ingång 191 cm varianten. Vilken turbindning bör man köpa just nu? Har möjlighet att få någon av dessa nedan listade för runt 2000kr all i 2013 års modell. -Marker Duke EPF -Marker Tour F12 -Diamir Freeride Pro -Salomon Guardian 16 C115 L Min åkning består till störst del av pistnära offpist med enstaka kortare turer (15-30 min), men skulle även vilja ha möjlighet till att ta någon längre tur ibland. Åker kraftfullt och med mycket fart, inte särskilt stora hopp/drops. Väger 85 kg och är 181cm lång. Fokus för bindningen ligger på: utförsåkningen och hållbarhet. Tacksam för hjälp, är det någon mer information som är viktig så säg till så skriver jag in det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vilken turbindning?
Tillbaka
Topp