Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
vilken tv ska man välja ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 843760" data-attributes="member: 101593"><p>Bra är subjektivt om jag inte gillar några filmer som släppts på bluray så har inga bra släppts.</p><p>Nu har jag inte satt mig in i alla som släppts men principen är densamma, alldeles för ofta frågar folk på detta (och andra) forum efter "bra" grejer, vilket enligt min egen (subjektiva) åsikt är meningslöst. Hade han skrivit som du skrev hade det varit bättre, men det finns inget definierat vad gäller krav/önskemål på mer objektiva kriterier och kvalitet och inte heller det kanske mest avgörande (som linder frågat efter 2ggr) PRISET!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 843760, member: 101593"] Bra är subjektivt om jag inte gillar några filmer som släppts på bluray så har inga bra släppts. Nu har jag inte satt mig in i alla som släppts men principen är densamma, alldeles för ofta frågar folk på detta (och andra) forum efter "bra" grejer, vilket enligt min egen (subjektiva) åsikt är meningslöst. Hade han skrivit som du skrev hade det varit bättre, men det finns inget definierat vad gäller krav/önskemål på mer objektiva kriterier och kvalitet och inte heller det kanske mest avgörande (som linder frågat efter 2ggr) PRISET! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
vilken tv ska man välja ?
Tillbaka
Topp