Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
vilken tv ska man välja ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 843794" data-attributes="member: 58560"><p>Jag har en Samsung UE40B6050 (som jag inte har någon aning om vad den har för inputlag då jag inte alls va insatt när jag köpte tvn), provade att spela guitar hero 3 på wii som va inkopplat via RGB -> scartkontakt -> ext kontakt... träffade inte en enda not (kalibrerade inputlag till ca 60ms) och då träffade man men man kunde ju inte kolla på bilden utan bara lyssna på låtarna :P</p><p></p><p>mitt xbox och datorn har jag hdmi till och där märker jag inte allt för mycket inputlagg, men jag spelar inte så mycket, trådlösa tangentbordets lagg är värre</p><p></p><p>det jag menar är att man inte märker av det om man inte är nörd, spelar man mycket så borde man iaf kunna lista ut vad det är.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 843794, member: 58560"] Jag har en Samsung UE40B6050 (som jag inte har någon aning om vad den har för inputlag då jag inte alls va insatt när jag köpte tvn), provade att spela guitar hero 3 på wii som va inkopplat via RGB -> scartkontakt -> ext kontakt... träffade inte en enda not (kalibrerade inputlag till ca 60ms) och då träffade man men man kunde ju inte kolla på bilden utan bara lyssna på låtarna :P mitt xbox och datorn har jag hdmi till och där märker jag inte allt för mycket inputlagg, men jag spelar inte så mycket, trådlösa tangentbordets lagg är värre det jag menar är att man inte märker av det om man inte är nörd, spelar man mycket så borde man iaf kunna lista ut vad det är. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
vilken tv ska man välja ?
Tillbaka
Topp