Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken typ av bräda uppskattar du/vill du ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mr-Anderson" data-source="post: 136526" data-attributes="member: 25290"><p>Tack till er som fyllt i enkäten vi jobbat så hårt med att sätta ihop. Att allt inte funkar felfritt beror på att vi åker bättre än vi programmerar.</p><p>På klagomålen om att vi dissar seriösa skidåkare som vill svara på frågor om fartstabilitet etc. så vill jag hälsa att flex, vridstyvhet, mått och specifikationer har ganska mycket med detta att göra. Sen är det även så att denna enkät riktar sig till hela svenska utförsmarknaden, det finns även glada amatörer.</p><p>Den som inte märkt att design och attityd säljer i Sverige tänker jag inte ens försöka förklara detta fenomen för.</p><p>Kom dock gärna med kritik(gärna konstruktiv sådan) och framförallt fyll gärna i formuläret det ger oss faktiskt bra information.</p><p>mvh Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mr-Anderson, post: 136526, member: 25290"] Tack till er som fyllt i enkäten vi jobbat så hårt med att sätta ihop. Att allt inte funkar felfritt beror på att vi åker bättre än vi programmerar. På klagomålen om att vi dissar seriösa skidåkare som vill svara på frågor om fartstabilitet etc. så vill jag hälsa att flex, vridstyvhet, mått och specifikationer har ganska mycket med detta att göra. Sen är det även så att denna enkät riktar sig till hela svenska utförsmarknaden, det finns även glada amatörer. Den som inte märkt att design och attityd säljer i Sverige tänker jag inte ens försöka förklara detta fenomen för. Kom dock gärna med kritik(gärna konstruktiv sådan) och framförallt fyll gärna i formuläret det ger oss faktiskt bra information. mvh Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilken typ av bräda uppskattar du/vill du ha?
Tillbaka
Topp