Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilken typ av hyrbil behövs i colorado?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Duffis08" data-source="post: 973317" data-attributes="member: 121062"><p>Jo men hade du en sämre bil eller en bättre? För oavsett vilken prisklass du ligger på i Sverige när du hyr på vintern har den nån typ av vinterdäck, det gäller inte i USA.</p><p>Där vi hyrde hade dom bara "all-round" däck och så fort det kom snö så var dom rätt värdelösa även fast det var plogat vilket ledde till att vi behövde snkedjor. Jag sa inte att det var sommardäck på alla bilar i nordamerika (USA) det var något du själv hittat på.</p><p></p><p>Det jag vill komma fram till är att man borde hyra 4x4 i USA om man ska vara där det finns snö då det innebär att man slipper hålla på med snökedjor som kostar pengar och kan innebära böter om man inte har.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Duffis08, post: 973317, member: 121062"] Jo men hade du en sämre bil eller en bättre? För oavsett vilken prisklass du ligger på i Sverige när du hyr på vintern har den nån typ av vinterdäck, det gäller inte i USA. Där vi hyrde hade dom bara "all-round" däck och så fort det kom snö så var dom rätt värdelösa även fast det var plogat vilket ledde till att vi behövde snkedjor. Jag sa inte att det var sommardäck på alla bilar i nordamerika (USA) det var något du själv hittat på. Det jag vill komma fram till är att man borde hyra 4x4 i USA om man ska vara där det finns snö då det innebär att man slipper hålla på med snökedjor som kostar pengar och kan innebära böter om man inte har. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilken typ av hyrbil behövs i colorado?
Tillbaka
Topp