Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilken typ av skidåkare är du egentligen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 228441" data-attributes="member: 46762"><p>Det är bara jag som är allmänt core... Det är faktiskt lite otrevligt. Kolla på min bild i mitt fotoalbum då jag gör en (väldigt oomtyckt) 180... Som du ser så ser det tajt ut, och det känns lika tajt! Förhoppningsvis kan jag nog få lite penger över till ett par lite lösare friåkningsbyxor iaf.</p><p></p><p> Men ur ett rent puderperspektiv så förlorar man ju inte fart av att brallorna bildar en vägg mellan benen om man kör med mindre än 40cm mellanrum mellan skidorna. Det är ju bra!</p><p></p><p>Hasses Hendryx är ju twintips, så jag tror nog att han har en liten Bräcke-gangstah innerst inne...</p><p></p><p>Jag tror att dom är rent skit faktiskt... 195 är ju inte långt, de skall ju över 205 för att vara lite halvcoola... Men det skall iaf. bli kul och se om man kan pressa upp dem på skär. Han satt vid middagsbordet i förrgår och försökte berätta när han och mamma körde enligt honom grymt radikal åkning uppe i Abisko med de skidorna... Jag småskrattade mest. Mamma hade förövrigt dammodellen som var typ 175. De knäckte hon faktiskt. Hon klotade sönder dem, det är lite småcoolt. Där kunde vi snacka rocker!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 228441, member: 46762"] Det är bara jag som är allmänt core... Det är faktiskt lite otrevligt. Kolla på min bild i mitt fotoalbum då jag gör en (väldigt oomtyckt) 180... Som du ser så ser det tajt ut, och det känns lika tajt! Förhoppningsvis kan jag nog få lite penger över till ett par lite lösare friåkningsbyxor iaf. Men ur ett rent puderperspektiv så förlorar man ju inte fart av att brallorna bildar en vägg mellan benen om man kör med mindre än 40cm mellanrum mellan skidorna. Det är ju bra! Hasses Hendryx är ju twintips, så jag tror nog att han har en liten Bräcke-gangstah innerst inne... Jag tror att dom är rent skit faktiskt... 195 är ju inte långt, de skall ju över 205 för att vara lite halvcoola... Men det skall iaf. bli kul och se om man kan pressa upp dem på skär. Han satt vid middagsbordet i förrgår och försökte berätta när han och mamma körde enligt honom grymt radikal åkning uppe i Abisko med de skidorna... Jag småskrattade mest. Mamma hade förövrigt dammodellen som var typ 175. De knäckte hon faktiskt. Hon klotade sönder dem, det är lite småcoolt. Där kunde vi snacka rocker! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilken typ av skidåkare är du egentligen?
Tillbaka
Topp