Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilken typ av skidåkare är du egentligen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 420422" data-attributes="member: 76398"><p>Dåligt formulär ju.</p><p></p><p>Första frågan: Jag åker twintips fast inte beroende på vad min favoritåkare åker.. kom igen</p><p>Andra frågan: Åker aldrig med ryggsäck. Annars stämmer D in mest + en kamera.</p><p>Tredje frågan: Jag dricker inte plus det att jag är minderårig.</p><p>Fjärde frågan: Park i brist på stora berg. D ?</p><p>Femte frågan: Inget av det.. Halvbaggy SMS ställ.</p><p></p><p>Försökte så gott jag kunde och fick mest D,n.</p><p>Dock gillar jag inte Jon lr Wester något speciellt. Finns bra med bättre åkare.</p><p>Tycker även jons kängru är trist (imo!). Anläggningen är väl rätt dock. Stadium winter jam vet jag knappt vad det är.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 420422, member: 76398"] Dåligt formulär ju. Första frågan: Jag åker twintips fast inte beroende på vad min favoritåkare åker.. kom igen Andra frågan: Åker aldrig med ryggsäck. Annars stämmer D in mest + en kamera. Tredje frågan: Jag dricker inte plus det att jag är minderårig. Fjärde frågan: Park i brist på stora berg. D ? Femte frågan: Inget av det.. Halvbaggy SMS ställ. Försökte så gott jag kunde och fick mest D,n. Dock gillar jag inte Jon lr Wester något speciellt. Finns bra med bättre åkare. Tycker även jons kängru är trist (imo!). Anläggningen är väl rätt dock. Stadium winter jam vet jag knappt vad det är. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vilken typ av skidåkare är du egentligen?
Tillbaka
Topp