Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken utrustning??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="arbo" data-source="post: 100200" data-attributes="member: 47277"><p>Har lite planer på och köpa skidutrustning. </p><p></p><p>Men vad ska jag ha för något? Bör väl ligga under 2000.- för skidor, bindning och stavar. </p><p>har tidigare bara hyrt med funderar lite på o köpa nu.</p><p>Tidigare kört på X-scream och gillat dem skarpt. Så om det finns nå liknande så...</p><p>Även ett par passande pjäxor. Kör mest i pist men ibland utanför. Är ca 183 lång. Vad är det för längd som passar mig? </p><p></p><p>(lite newbie på vad som man ska ha, kan bara åka...)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="arbo, post: 100200, member: 47277"] Har lite planer på och köpa skidutrustning. Men vad ska jag ha för något? Bör väl ligga under 2000.- för skidor, bindning och stavar. har tidigare bara hyrt med funderar lite på o köpa nu. Tidigare kört på X-scream och gillat dem skarpt. Så om det finns nå liknande så... Även ett par passande pjäxor. Kör mest i pist men ibland utanför. Är ca 183 lång. Vad är det för längd som passar mig? (lite newbie på vad som man ska ha, kan bara åka...) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken utrustning??
Tillbaka
Topp