Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken valla och varifrån?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pippe" data-source="post: 127782" data-attributes="member: 52718"><p>Blackriverpaint:</p><p>Tack så mycket för svaren.</p><p></p><p>Finns det nått verktyg som man bör köpa till? Jag hade tänkt att försöka använda ett gammalt strykjärn. Sen har jag hört att istället för en skrapa speciellt gjord för att just valla så kan man använda en isskrapa till bilen. Funkar det bra eller rekommenderas det att köpa en skrapa? Likadant med borsten, funkar det bra att använda en man har hemma eller bör man köpa en?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pippe, post: 127782, member: 52718"] Blackriverpaint: Tack så mycket för svaren. Finns det nått verktyg som man bör köpa till? Jag hade tänkt att försöka använda ett gammalt strykjärn. Sen har jag hört att istället för en skrapa speciellt gjord för att just valla så kan man använda en isskrapa till bilen. Funkar det bra eller rekommenderas det att köpa en skrapa? Likadant med borsten, funkar det bra att använda en man har hemma eller bör man köpa en? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vilken valla och varifrån?
Tillbaka
Topp