Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken valla?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1066705" data-attributes="member: 80520"><p>Om du bara vill hålla belaget i gott skick går det i ärlighetens namn utmärkt utan allt vad borstar och skit heter. Jag brukar dra lite med en trasa eller papper innan jag vallar om jag är ambitiös och sen kleta på av den billigaste vallan jag råkar kunnat få tag på för tillfället. Sicklar noggrannt dock, men det är mest av miljöskäl. Har inte märkt någon skillnad jämfört med tiden när jag var mer "ordentlig".</p><p></p><p>Däremot finns det säkerligen en viss placeboeffekt i upplevelsen om du ids hålla på att borsta och skrapa och fan, frågan är om det är värt pengarna och tiden. :p</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1066705, member: 80520"] Om du bara vill hålla belaget i gott skick går det i ärlighetens namn utmärkt utan allt vad borstar och skit heter. Jag brukar dra lite med en trasa eller papper innan jag vallar om jag är ambitiös och sen kleta på av den billigaste vallan jag råkar kunnat få tag på för tillfället. Sicklar noggrannt dock, men det är mest av miljöskäl. Har inte märkt någon skillnad jämfört med tiden när jag var mer "ordentlig". Däremot finns det säkerligen en viss placeboeffekt i upplevelsen om du ids hålla på att borsta och skrapa och fan, frågan är om det är värt pengarna och tiden. :p [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken valla?
Tillbaka
Topp