Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken vallautrustning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vegar" data-source="post: 1086585" data-attributes="member: 115922"><p>[USER=13863]@Mountain_Man[/USER] det är det jag tycker är lite svårt att veta; just vad menas när folk säger att om det inte skall användas alla för omfattande. Vallajärnet alltså. Har 7 par skidor (mina, sambon och sonens) som skall vallas med jämna mellanrum istället för att lämnas in. Det blir ju en del vallande. Och svindyrt just nu. Om de skall vallas typ en gång inför säsongen, en gång på mitten av säsongen och sedan mättas inför sommarförvaring. tex. Är det omfattande?</p><p></p><p> [USER=80520]@Vattendroppe[/USER]; jag gissar du har ett resestrykjärn själv då. Är det inte värt att lägga ett par-tre hundralappar till och få något som är gjort för ändamålet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vegar, post: 1086585, member: 115922"] [USER=13863]@Mountain_Man[/USER] det är det jag tycker är lite svårt att veta; just vad menas när folk säger att om det inte skall användas alla för omfattande. Vallajärnet alltså. Har 7 par skidor (mina, sambon och sonens) som skall vallas med jämna mellanrum istället för att lämnas in. Det blir ju en del vallande. Och svindyrt just nu. Om de skall vallas typ en gång inför säsongen, en gång på mitten av säsongen och sedan mättas inför sommarförvaring. tex. Är det omfattande? [USER=80520]@Vattendroppe[/USER]; jag gissar du har ett resestrykjärn själv då. Är det inte värt att lägga ett par-tre hundralappar till och få något som är gjort för ändamålet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken vallautrustning?
Tillbaka
Topp