Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken vallautrustning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vegar" data-source="post: 1086610" data-attributes="member: 115922"><p>[USER=80520]@Vattendroppe[/USER] Jag håller nog med dig om att du inte tror det blir så stor belastning. Jag pratade med min lokala skidshop precis och de här lite mer avancerade grejerna tycker de mer passar de som behöver jämn temperatur över heldag (typ 10 timmar). Den enklare från Swix tycker de passar bra. Och de gav mig lite bättre pris (400Kr) än deras normalpris även om det inte blev lika billigt som på XXL (<a href="https://www.xxl.se/swix-t77-220v-vallajarn/p/1104560_1_style" target="_blank">https://www.xxl.se/swix-t77-220v-vallajarn/p/1104560_1_style</a>), men jag stödjer hellre min skidshop än andra så nu blev det en sådan. Det blir säkert bra.</p><p></p><p>Gällande sickel så är det intressant att höra era synpunkter. Alltid bra att få lite olika perspektiv så man kan testa sig fram till det man är mest bekväm med. Det är ju trots allt inte bara att få det gjort, det är ju lite nöje i att pilla på skidorna <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vegar, post: 1086610, member: 115922"] [USER=80520]@Vattendroppe[/USER] Jag håller nog med dig om att du inte tror det blir så stor belastning. Jag pratade med min lokala skidshop precis och de här lite mer avancerade grejerna tycker de mer passar de som behöver jämn temperatur över heldag (typ 10 timmar). Den enklare från Swix tycker de passar bra. Och de gav mig lite bättre pris (400Kr) än deras normalpris även om det inte blev lika billigt som på XXL ([URL]https://www.xxl.se/swix-t77-220v-vallajarn/p/1104560_1_style[/URL]), men jag stödjer hellre min skidshop än andra så nu blev det en sådan. Det blir säkert bra. Gällande sickel så är det intressant att höra era synpunkter. Alltid bra att få lite olika perspektiv så man kan testa sig fram till det man är mest bekväm med. Det är ju trots allt inte bara att få det gjort, det är ju lite nöje i att pilla på skidorna ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken vallautrustning?
Tillbaka
Topp