Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken vallautrustning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1086611" data-attributes="member: 136280"><p>Swix T77 fungerar fint, tycker du det ser för billigt ut för att vara bra så kan jag avslöja att det kostar runt 600 i annan butik. JA, jag köpte det nyligen som en present för 599.....</p><p>Jag har ett liknande vallajärn av samma märke och det är bra och jämn värme vilket är väldigt uppskattat när du ska valla ett flertal skidor vid samma tillfälle. För mig räcker det gott, vallar 5 par längd femtioelva ggr per vinter och lika många slalomskidor skidor. </p><p>Ett bra järn fungerar i många många år, har kvar farfars som han köpte på 90 talet, dock börjar det bli ojämn värme i det.</p><p>Förvaring kan jag bara instämma med ovanstående, en plastlåda med lock som går att låsa fast och sen vallorna i påsar i lådan för att det ska bli lite ordning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1086611, member: 136280"] Swix T77 fungerar fint, tycker du det ser för billigt ut för att vara bra så kan jag avslöja att det kostar runt 600 i annan butik. JA, jag köpte det nyligen som en present för 599..... Jag har ett liknande vallajärn av samma märke och det är bra och jämn värme vilket är väldigt uppskattat när du ska valla ett flertal skidor vid samma tillfälle. För mig räcker det gott, vallar 5 par längd femtioelva ggr per vinter och lika många slalomskidor skidor. Ett bra järn fungerar i många många år, har kvar farfars som han köpte på 90 talet, dock börjar det bli ojämn värme i det. Förvaring kan jag bara instämma med ovanstående, en plastlåda med lock som går att låsa fast och sen vallorna i påsar i lådan för att det ska bli lite ordning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken vallautrustning?
Tillbaka
Topp