Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken vallautrustning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 1086696" data-attributes="member: 13863"><p>Njae ... om du vill ha bra glid från första åket gör borstningen hela skillnaden. Sicklar du bara har du fortfarande mängder med överflödig valla kvar i skidans struktur. Speciellt nu på våren när snön är blöt/fuktig gör det enorm skillnad! Det tar bara någon minut att borsta av ett par skidor!</p><p></p><p>Det finns det två verktyg som är fantastiska för att hålla skidorna i trim med minimal arbetsinsats. Med en <a href="http://alpingaraget.se/sv/product/27354/red-creek-vit-fin-nylon-racing-silver" target="_blank">nylonborste</a> borstar du snabbt av all skit som fastnat i belaget under dagens åkning och du har (förhoppningsfullt) kanonglid igen. Med ett <a href="http://alpingaraget.se/sv/product/27252/ski-man-diamond-file-wc-400" target="_blank">diamantbryne</a> slipar du av ojämnheter på stålkanten och har vassa jämna kanter igen och kan strimla pisten ännu en dag! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 1086696, member: 13863"] Njae ... om du vill ha bra glid från första åket gör borstningen hela skillnaden. Sicklar du bara har du fortfarande mängder med överflödig valla kvar i skidans struktur. Speciellt nu på våren när snön är blöt/fuktig gör det enorm skillnad! Det tar bara någon minut att borsta av ett par skidor! Det finns det två verktyg som är fantastiska för att hålla skidorna i trim med minimal arbetsinsats. Med en [url=http://alpingaraget.se/sv/product/27354/red-creek-vit-fin-nylon-racing-silver]nylonborste[/url] borstar du snabbt av all skit som fastnat i belaget under dagens åkning och du har (förhoppningsfullt) kanonglid igen. Med ett [url=http://alpingaraget.se/sv/product/27252/ski-man-diamond-file-wc-400]diamantbryne[/url] slipar du av ojämnheter på stålkanten och har vassa jämna kanter igen och kan strimla pisten ännu en dag! :-) /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vilken vallautrustning?
Tillbaka
Topp