Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Vilket är det bästa jobbet om man är sugen på att säsong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Philip Andersson" data-source="post: 1210208" data-attributes="member: 174996"><p>Tjena!!</p><p>Är sugen att åka lite skider efter student alltså under säsongen 21/22. Är ganska dålig på engelska så att säsonga i sverige är nog bäst för mig. Har alltid åkt skider i åre och älskar området. Har lite funderingar och tar gärna emot tipps från erfarna.</p><p></p><p>Jag är alltså sugen att åka så mycket skider som möjligt men kommer även att behöva jobba samtidigt för att få det att gå runt. Om det är någon som vill dela med sig av sina erfarenheter och tankar så hade det varit guld värt. Jag undrar alltså om man vill säsonga i åre vilket är det bästa jobbet man kan ha om man vill kunna åka så mycket skider som möjligt på fritiden?(Har ingen skidlärar utbildning).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Philip Andersson, post: 1210208, member: 174996"] Tjena!! Är sugen att åka lite skider efter student alltså under säsongen 21/22. Är ganska dålig på engelska så att säsonga i sverige är nog bäst för mig. Har alltid åkt skider i åre och älskar området. Har lite funderingar och tar gärna emot tipps från erfarna. Jag är alltså sugen att åka så mycket skider som möjligt men kommer även att behöva jobba samtidigt för att få det att gå runt. Om det är någon som vill dela med sig av sina erfarenheter och tankar så hade det varit guld värt. Jag undrar alltså om man vill säsonga i åre vilket är det bästa jobbet man kan ha om man vill kunna åka så mycket skider som möjligt på fritiden?(Har ingen skidlärar utbildning). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Vilket är det bästa jobbet om man är sugen på att säsong
Tillbaka
Topp