Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilket freeridemonster är bäst för en istrig man över 110 kg 182cm skor 46,
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 989611" data-attributes="member: 28391"><p>Måste säga en gång till med eftertryck att en KT-22 lätt klarar av hårdkörning från en 110-kiloskille. Jag har kört 166W hur hårt som helst och den ger aldrig efter och jag har kört den när jag har vägt strax över 100 kg. När det gäller bredden så borde det inte vara några problem om du har ett par schyssta boots och bindningar med bra tå- och hälramper. Själv har jag US11 och har kört både 166W och 172 utan minsta toe- eller heeldrag.</p><p></p><p>OBS! Jag skulle verkligen inte rekommendera den om jag inte trodde att den skulle passa dig utmärkt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 989611, member: 28391"] Måste säga en gång till med eftertryck att en KT-22 lätt klarar av hårdkörning från en 110-kiloskille. Jag har kört 166W hur hårt som helst och den ger aldrig efter och jag har kört den när jag har vägt strax över 100 kg. När det gäller bredden så borde det inte vara några problem om du har ett par schyssta boots och bindningar med bra tå- och hälramper. Själv har jag US11 och har kört både 166W och 172 utan minsta toe- eller heeldrag. OBS! Jag skulle verkligen inte rekommendera den om jag inte trodde att den skulle passa dig utmärkt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vilket freeridemonster är bäst för en istrig man över 110 kg 182cm skor 46,
Tillbaka
Topp