Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilket kanadapaket tar man?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 371965" data-attributes="member: 13861"><p>Paket 1 helt klart. I dom andra varianterna kommer ni att spendera alldeles för mycket tid i en buss mellan orterna. Det är skönare att hänga ett par dagar på varje ställe och lära sig hitta lite till den bra åkningen istället för att fara runt som galning för sakens skull. Dessutom innehåller paket Ski Across Revelstoke och det vill ni inte missa för allt smör i Småland.</p><p></p><p>Men som TexMurphy säger, bäst är ju att stanna på samma ort i två veckor och vänta in snöfallen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 371965, member: 13861"] Paket 1 helt klart. I dom andra varianterna kommer ni att spendera alldeles för mycket tid i en buss mellan orterna. Det är skönare att hänga ett par dagar på varje ställe och lära sig hitta lite till den bra åkningen istället för att fara runt som galning för sakens skull. Dessutom innehåller paket Ski Across Revelstoke och det vill ni inte missa för allt smör i Småland. Men som TexMurphy säger, bäst är ju att stanna på samma ort i två veckor och vänta in snöfallen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilket kanadapaket tar man?
Tillbaka
Topp