Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilket kanadapaket tar man?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TheOldSchool" data-source="post: 408710" data-attributes="member: 15887"><p>Nu är ju trådskaparens frågor kanske lite inaktuella, men för samma eller mindre pengar är det smartare att hyra en bil och botanisera orten/orterna själv. Nackdelen att bara sikta in sig på ett ställe är ju en chanstagning. Har själv hyrt bil de senaste 12 åren i Canada, USA och alperna och alltid kunnat plocka bra åkning/snö pga rörelsefriheten. Men Tex har rätt i att man ska stanna ett tag så att man hinner lära sig att hitta den bästa åkningen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TheOldSchool, post: 408710, member: 15887"] Nu är ju trådskaparens frågor kanske lite inaktuella, men för samma eller mindre pengar är det smartare att hyra en bil och botanisera orten/orterna själv. Nackdelen att bara sikta in sig på ett ställe är ju en chanstagning. Har själv hyrt bil de senaste 12 åren i Canada, USA och alperna och alltid kunnat plocka bra åkning/snö pga rörelsefriheten. Men Tex har rätt i att man ska stanna ett tag så att man hinner lära sig att hitta den bästa åkningen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilket kanadapaket tar man?
Tillbaka
Topp