Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilket kanadapaket tar man?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 408733" data-attributes="member: 73781"><p>Håller med att man inte skall sitta och trycka på ett ställe om det är bättre på ett annat men man skall inte bara ränna runt ett steg efter snöfallet för då tillbringar man mer tid i bil än på snö. </p><p></p><p>Det som är kast med "turne" resor är att dom går samma tur hela tiden vecka ut och vecka in oavsett väder. Du kan åka från snö till regn för att turen säger så. Det är förkastligt. </p><p></p><p>Sen håller jag med om att det är bäst att arra själv när man åker till Nord Amerika. Hyr bil är billigt och motel är billiga. Det är dessutom aldrig svårt att hitta boende på vardagar. Helger kan vara värre så att ha en "hemma bas" där man är på helger är bra.</p><p></p><p>Tex</p><p></p><p>Ps. undrar vad trådskaparen till slut valde... Ds.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 408733, member: 73781"] Håller med att man inte skall sitta och trycka på ett ställe om det är bättre på ett annat men man skall inte bara ränna runt ett steg efter snöfallet för då tillbringar man mer tid i bil än på snö. Det som är kast med "turne" resor är att dom går samma tur hela tiden vecka ut och vecka in oavsett väder. Du kan åka från snö till regn för att turen säger så. Det är förkastligt. Sen håller jag med om att det är bäst att arra själv när man åker till Nord Amerika. Hyr bil är billigt och motel är billiga. Det är dessutom aldrig svårt att hitta boende på vardagar. Helger kan vara värre så att ha en "hemma bas" där man är på helger är bra. Tex Ps. undrar vad trådskaparen till slut valde... Ds. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilket kanadapaket tar man?
Tillbaka
Topp