Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Vilket MTB val?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Shultze" data-source="post: 77295" data-attributes="member: 40817"><p>Kolla runt lite hos återförsäljare via nätet för att hitta någon form av utbud, du verkar ha rullat lite förr så jag tipsar bara om www.evaldsmtb.se samt www.cykloteket.se (tror adresserna stämmer, testa .com annars), det är de enda två nätbutikerna jag handlat från. Finns relativt breda utbud där. </p><p></p><p>När du snackar alper, syftar du på downhill då eller bara på den typen av terräng? Antar att du menar DH men "rulla upp" ställde till det lite för mig. Du borde i vilket fall nästan köpa två hojar, fast om du inte tänkte köra "tävlingsklass" utan gör det för att det är kul är nog i alla fall något fullgungat att föredra med tanke på DH/dirtbiten i dina önskemål. Jag kör XC men har bara dämpning fram, bakdämp är skönt men jag har inte rullat så mycket med det så att jag kan uttala mig egentligen, tycker dessutom att det snor energi från mig, går ner i backen på annat sätt med hardtail. Jaja, hoppas du hittar något, eller kanske har hittat något. </p><p></p><p>- Shultze</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Shultze, post: 77295, member: 40817"] Kolla runt lite hos återförsäljare via nätet för att hitta någon form av utbud, du verkar ha rullat lite förr så jag tipsar bara om www.evaldsmtb.se samt www.cykloteket.se (tror adresserna stämmer, testa .com annars), det är de enda två nätbutikerna jag handlat från. Finns relativt breda utbud där. När du snackar alper, syftar du på downhill då eller bara på den typen av terräng? Antar att du menar DH men "rulla upp" ställde till det lite för mig. Du borde i vilket fall nästan köpa två hojar, fast om du inte tänkte köra "tävlingsklass" utan gör det för att det är kul är nog i alla fall något fullgungat att föredra med tanke på DH/dirtbiten i dina önskemål. Jag kör XC men har bara dämpning fram, bakdämp är skönt men jag har inte rullat så mycket med det så att jag kan uttala mig egentligen, tycker dessutom att det snor energi från mig, går ner i backen på annat sätt med hardtail. Jaja, hoppas du hittar något, eller kanske har hittat något. - Shultze [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Vilket MTB val?
Tillbaka
Topp