Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilket område i Whistler?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Neunk" data-source="post: 428494" data-attributes="member: 80005"><p>Håller på att planera nästa års skidsäsong och det lutar åt att det blir whistler. Har läst några trådar här på forumet ang. boende och jobb etc. Jag har dock en fråga som jag inte fått svar på och det är om det spelar någon roll var man bor i whistler. Finns det något område som man ska försöka undvika när man letar boende(ligger långt utanför byn, svårt med komunikationer etc.) eller något som är extra bra. Misstänker att man ska va glad om man får tag på något över huvudtaget, men frågar ändå.</p><p>Tack på förhand</p><p>/Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Neunk, post: 428494, member: 80005"] Håller på att planera nästa års skidsäsong och det lutar åt att det blir whistler. Har läst några trådar här på forumet ang. boende och jobb etc. Jag har dock en fråga som jag inte fått svar på och det är om det spelar någon roll var man bor i whistler. Finns det något område som man ska försöka undvika när man letar boende(ligger långt utanför byn, svårt med komunikationer etc.) eller något som är extra bra. Misstänker att man ska va glad om man får tag på något över huvudtaget, men frågar ändå. Tack på förhand /Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vilket område i Whistler?
Tillbaka
Topp