Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vill byta mina tråkiga nybörjarskidor - men alternativen förvirrar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sooffi" data-source="post: 1330775" data-attributes="member: 204589"><p>Så, nu kommer utlovad uppdatering. Jag åkte ett par timmar igår på mina nya Blizzard Black Pearl 84, 158 cm. Jag är väldigt nöjd. Först kändes det lite ovant, men ganska snabbt kom jag in i att känna mig väldigt trygg med skidorna. Om något kändes lite fel var det bara att lägga mer tryck och "våga mer" så löste det sig. Skidorna svarade bra på allt jag gjorde och gick som tåget (i den gamla bemärkelsen - inte som nuvarande tågtrafik). Min skidåkning återställdes till min förväntade nivå istället för att jag kände mig mycket sämre än jag trodde som sist. Och framförallt så känner jag en potential att bli bättre - som jag nog aldrig har känt förut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sooffi, post: 1330775, member: 204589"] Så, nu kommer utlovad uppdatering. Jag åkte ett par timmar igår på mina nya Blizzard Black Pearl 84, 158 cm. Jag är väldigt nöjd. Först kändes det lite ovant, men ganska snabbt kom jag in i att känna mig väldigt trygg med skidorna. Om något kändes lite fel var det bara att lägga mer tryck och "våga mer" så löste det sig. Skidorna svarade bra på allt jag gjorde och gick som tåget (i den gamla bemärkelsen - inte som nuvarande tågtrafik). Min skidåkning återställdes till min förväntade nivå istället för att jag kände mig mycket sämre än jag trodde som sist. Och framförallt så känner jag en potential att bli bättre - som jag nog aldrig har känt förut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vill byta mina tråkiga nybörjarskidor - men alternativen förvirrar
Tillbaka
Topp