Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill du bli en jibbare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="R4ll3" data-source="post: 40131" data-attributes="member: 29959"><p>oj finap punktar du har skrivit som t.ex. 7. För korta skidor….. hur långa vill du att ett par skidor ska va? vad jag har sett så dom skillad jibbersna har ganska fet långa skidor kolla bara på Candides på winter xgames men jag vet inte dom kanske inte duger. </p><p></p><p>o sen 3. T-shirt, förslagsvis ngn man tror är cool men antagligen är mer kall än cool.</p><p>det e bara gött med en sval tshirt när man rör på sig mycket o åker när det e sol o nollgradigt. </p><p></p><p>o pösiga byxer e ju bara soft så man inte har något som sitter i anus o skaver lr tajt jefla äckel byxor så man inte kan röra sig </p><p></p><p>.slut</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="R4ll3, post: 40131, member: 29959"] oj finap punktar du har skrivit som t.ex. 7. För korta skidor….. hur långa vill du att ett par skidor ska va? vad jag har sett så dom skillad jibbersna har ganska fet långa skidor kolla bara på Candides på winter xgames men jag vet inte dom kanske inte duger. o sen 3. T-shirt, förslagsvis ngn man tror är cool men antagligen är mer kall än cool. det e bara gött med en sval tshirt när man rör på sig mycket o åker när det e sol o nollgradigt. o pösiga byxer e ju bara soft så man inte har något som sitter i anus o skaver lr tajt jefla äckel byxor så man inte kan röra sig .slut [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill du bli en jibbare?
Tillbaka
Topp