Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill du bli en jibbare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="R4ll3" data-source="post: 40132" data-attributes="member: 29959"><p>BTW en md det e ju ute!!!! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> det ska va mp3 o sen stora hörlurar brukar dom flesta inte ha iofs oftare typ ett par lite mindre bra åtsittande som t.ex. sonys lurar som Olsson o Pollard kör med o att man inte har sånna skit lurar man pillar in i örona e för att det suger för det ljudet e skit kasst o nada bas.</p><p></p><p>.slut over and ou osv <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="R4ll3, post: 40132, member: 29959"] BTW en md det e ju ute!!!! :) det ska va mp3 o sen stora hörlurar brukar dom flesta inte ha iofs oftare typ ett par lite mindre bra åtsittande som t.ex. sonys lurar som Olsson o Pollard kör med o att man inte har sånna skit lurar man pillar in i örona e för att det suger för det ljudet e skit kasst o nada bas. .slut over and ou osv :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill du bli en jibbare?
Tillbaka
Topp