Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill du bli en jibbare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="R4ll3" data-source="post: 40133" data-attributes="member: 29959"><p>8. Tålamod, så man orkar att stå i början av parken och INTE åka. Ibland måste man stå flera timmar.</p><p></p><p>Dan! Det va inte den smartaste saken jag har sett skriven i detta forum <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> lixom att man står där uppe kan ju faktiskt bero på att man vill snacka lite skit med grapparna o att man möjligtvis behöver ladda lite innan man ska försöka med sin första backflipp lr dylikt o sen kan det ju bli lite trångt o hoppa 5 perrs i ett hopp samtidigt ehh jag vet inte jag kanske har helt fel <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />)))</p><p></p><p>.slut</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="R4ll3, post: 40133, member: 29959"] 8. Tålamod, så man orkar att stå i början av parken och INTE åka. Ibland måste man stå flera timmar. Dan! Det va inte den smartaste saken jag har sett skriven i detta forum :) lixom att man står där uppe kan ju faktiskt bero på att man vill snacka lite skit med grapparna o att man möjligtvis behöver ladda lite innan man ska försöka med sin första backflipp lr dylikt o sen kan det ju bli lite trångt o hoppa 5 perrs i ett hopp samtidigt ehh jag vet inte jag kanske har helt fel :)))) .slut [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill du bli en jibbare?
Tillbaka
Topp