Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill du bli en jibbare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rodelsmurfen" data-source="post: 40135" data-attributes="member: 1776"><p>HAWK, du får nog be unge herr R4ll3 om ursäkt. Känns som om hans tår är lite ömma...</p><p></p><p>Annars måste jag säga att punkt fyra verkligen är huvudet på spiken och osökt leder in mig på nittonhundratalets stora poet Wille Craffords melodi: "Alla vill ha samma typ av annorlunda saker, och vara lite udda på ett likadant sätt".</p><p></p><p>Vad fan ska era barnbarn säga när ni sitter med dem i knät i gungstolen: "Farfar, kan du inte berätta om när du var ung och åkte nerför de brantaste stup som finns?"</p><p>"Jodå, min pojk. Först firade vi oss upp med en lasso runt en topp i Sibirien efter att ha vandrat fjorton veckor. Sen stog vi där uppe och vrålade ett mansskrik som bara en äkta viking kan. Sen la vi in en prilla och kastade oss nerför lodrätta väggar och la en elva. Sen kom vi tillbaks till vårt tält och virkade mössor..."</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rodelsmurfen, post: 40135, member: 1776"] HAWK, du får nog be unge herr R4ll3 om ursäkt. Känns som om hans tår är lite ömma... Annars måste jag säga att punkt fyra verkligen är huvudet på spiken och osökt leder in mig på nittonhundratalets stora poet Wille Craffords melodi: "Alla vill ha samma typ av annorlunda saker, och vara lite udda på ett likadant sätt". Vad fan ska era barnbarn säga när ni sitter med dem i knät i gungstolen: "Farfar, kan du inte berätta om när du var ung och åkte nerför de brantaste stup som finns?" "Jodå, min pojk. Först firade vi oss upp med en lasso runt en topp i Sibirien efter att ha vandrat fjorton veckor. Sen stog vi där uppe och vrålade ett mansskrik som bara en äkta viking kan. Sen la vi in en prilla och kastade oss nerför lodrätta väggar och la en elva. Sen kom vi tillbaks till vårt tält och virkade mössor..." [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill du bli en jibbare?
Tillbaka
Topp