Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill du bli en jibbare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sjokeckset" data-source="post: 864706" data-attributes="member: 121663"><p>Haha! Först punktlistan för jibber fick mig att skratta. Det fortsätter med många som inte kan ta ironi. Sedan kommer punktlista för freeskier och ännu ett stort skratt. När jag sedan inser att det är en monsterdump på den här tråden skrattde jag igen. Kan vara något trött men det är galet vad underhållande trådar kan vara här på freeride. Ungefär som Telemarkstråden och den om hur man åker offpist. Sitter med förtjusning och ett stort leende när jag läser de trådarna. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sjokeckset, post: 864706, member: 121663"] Haha! Först punktlistan för jibber fick mig att skratta. Det fortsätter med många som inte kan ta ironi. Sedan kommer punktlista för freeskier och ännu ett stort skratt. När jag sedan inser att det är en monsterdump på den här tråden skrattde jag igen. Kan vara något trött men det är galet vad underhållande trådar kan vara här på freeride. Ungefär som Telemarkstråden och den om hur man åker offpist. Sitter med förtjusning och ett stort leende när jag läser de trådarna. :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill du bli en jibbare?
Tillbaka
Topp