Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill du bli skidlärare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="franzklammer" data-source="post: 58628" data-attributes="member: 37246"><p>TA CHANSEN!</p><p>Hej,</p><p>Jag gick kursen förra året och kan verkligen rekomendera den. När jag började kursen gick jag in med inställningen att jag iallafall kommer att bli en bättre skidåkare.</p><p></p><p>Kursen som jag ser det var mycket inriktad på att utveckla sin egen skidåkning och du får mycket tid att individuellt titta på och få tips och råd om hur just du kan utvecklas.</p><p>Förutom detta så får man en god inblick i vad det innebär att jobba som skidlärare. Som grädde på moset så var instruktörerna väldigt duktiga och lyhörda....</p><p></p><p>Nu nästan ett senare går jag grundkursen för att jobba hela säsongen som skidlärare på Kläppens skidskola!!</p><p></p><p>Vem vet vi kanske ses i backarna i vinter....</p><p></p><p>//Ola Ragnarson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="franzklammer, post: 58628, member: 37246"] TA CHANSEN! Hej, Jag gick kursen förra året och kan verkligen rekomendera den. När jag började kursen gick jag in med inställningen att jag iallafall kommer att bli en bättre skidåkare. Kursen som jag ser det var mycket inriktad på att utveckla sin egen skidåkning och du får mycket tid att individuellt titta på och få tips och råd om hur just du kan utvecklas. Förutom detta så får man en god inblick i vad det innebär att jobba som skidlärare. Som grädde på moset så var instruktörerna väldigt duktiga och lyhörda.... Nu nästan ett senare går jag grundkursen för att jobba hela säsongen som skidlärare på Kläppens skidskola!! Vem vet vi kanske ses i backarna i vinter.... //Ola Ragnarson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill du bli skidlärare?
Tillbaka
Topp