Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vill du bo i Åre v.13 ??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibbing" data-source="post: 102949" data-attributes="member: 40493"><p>Vi är 3 tjejer (18,20,20) som ska åka till Åre v 13 (påsklovet) och troligen bo mitt i Åre By i en fin lägenhet för 6 personer!</p><p>Men vi behöver fylla ut våran stuga med ytterligare 3 st !! annars blir det så himla dyrt!</p><p>Vi vill boka snarast och hoppas att några seriösa lirare vill dela boende med oss då..</p><p>Enda kraven är att ni är i samma åldersgrupp, är partyglada och peppade på bra åkning!</p><p>Om ni skriver i min gästbok så kan ni få nr så vi kan talas vid eller blir mer informerade!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibbing, post: 102949, member: 40493"] Vi är 3 tjejer (18,20,20) som ska åka till Åre v 13 (påsklovet) och troligen bo mitt i Åre By i en fin lägenhet för 6 personer! Men vi behöver fylla ut våran stuga med ytterligare 3 st !! annars blir det så himla dyrt! Vi vill boka snarast och hoppas att några seriösa lirare vill dela boende med oss då.. Enda kraven är att ni är i samma åldersgrupp, är partyglada och peppade på bra åkning! Om ni skriver i min gästbok så kan ni få nr så vi kan talas vid eller blir mer informerade! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vill du bo i Åre v.13 ??
Tillbaka
Topp