Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vill du bo i GBG?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lirum" data-source="post: 79413" data-attributes="member: 13801"><p>Tjena, ja, min bror och danska mästaren i Wakeboard söker en roammate i våran femma på Stigbergstorget i Götet 110 kvm. Vore kul att få en ny polare i boendet då en av killarna på kort varsel fått ny lägnhet. Från 1 Aug 2004 finns ett litet rum över till nån go snöberoende kille/tjej! Hyran är 1900:-/skaft men vi betalar 2200:- för att täcka el o tele. Intresserad? maila på linus@telia.com el skriv på mitt plank. Först till kvarn! mvh Linus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lirum, post: 79413, member: 13801"] Tjena, ja, min bror och danska mästaren i Wakeboard söker en roammate i våran femma på Stigbergstorget i Götet 110 kvm. Vore kul att få en ny polare i boendet då en av killarna på kort varsel fått ny lägnhet. Från 1 Aug 2004 finns ett litet rum över till nån go snöberoende kille/tjej! Hyran är 1900:-/skaft men vi betalar 2200:- för att täcka el o tele. Intresserad? maila på linus@telia.com el skriv på mitt plank. Först till kvarn! mvh Linus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vill du bo i GBG?
Tillbaka
Topp