Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Vill du dela boende med oss 17-21 mars? Tre bäddar över.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mustaschjarvi" data-source="post: 1003752" data-attributes="member: 52217"><p>Tjena!</p><p></p><p>Jag och två polare kommer till Åre söndag morgon och hoppas på en massa ball åkning. Vi trodde vi skulle vara ett större sällskap så nu sitter vi plötsligt med tre bäddar för mycket i våra knän. Vi har boendet från söndag den 17:e kl 12.00 till torsdag den 21:a kl 12.00, men vi åker söderut på onsdag kväll. Vi splittar på boendekostnaden, det borde landa på dryga 1000-lappen beroende på hur många vi blir. Centralt i Åre by. Tillgång till bastu. </p><p></p><p>Om du är en (eller tre) skön prick får du gärna skicka ett mail till daniel.mustajarvi@gmail.com. Skriv gärna en rad om dig själv också, typ så här; Daniel, 27 år, knegar som naprapat i hufvudstaden och tycker det är kul att dricka öl och åka bräda. </p><p></p><p>Cheerio!</p><p>Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mustaschjarvi, post: 1003752, member: 52217"] Tjena! Jag och två polare kommer till Åre söndag morgon och hoppas på en massa ball åkning. Vi trodde vi skulle vara ett större sällskap så nu sitter vi plötsligt med tre bäddar för mycket i våra knän. Vi har boendet från söndag den 17:e kl 12.00 till torsdag den 21:a kl 12.00, men vi åker söderut på onsdag kväll. Vi splittar på boendekostnaden, det borde landa på dryga 1000-lappen beroende på hur många vi blir. Centralt i Åre by. Tillgång till bastu. Om du är en (eller tre) skön prick får du gärna skicka ett mail till daniel.mustajarvi@gmail.com. Skriv gärna en rad om dig själv också, typ så här; Daniel, 27 år, knegar som naprapat i hufvudstaden och tycker det är kul att dricka öl och åka bräda. Cheerio! Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Vill du dela boende med oss 17-21 mars? Tre bäddar över.
Tillbaka
Topp