Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vill du hjälpa en skoterförare att välja skider?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rose_N" data-source="post: 950341" data-attributes="member: 55773"><p>MnO, stompar varje inlägg oavsett före!</p><p></p><p>Jag kan komma in i diskussionen då jag har matchat dig i vikt (Inte längre dock) och är 197cm lång. Åker idag på DPS Lotus 120. Hård, lätt och fartstabil som bara attan. Dock är det inte riktig vad du söker.</p><p></p><p>Dynastar A.D pro</p><p>105mm under fot, 192 lång. inget jag åkt själv men då skidan är Aurelian Ducroz Pro Modell så är den nog tillräckligt hård & fin.</p><p></p><p>Stöckli Stromrider</p><p>105 under fot, finns upp till 201cm i längd(!!!) har åkt tidigare årsmodeller av denna och det det är lika lekfullt som att slakta kaniner under en raubtierkonsert.</p><p></p><p>105 kan vara för brett för dig, men jag tror det kan funka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rose_N, post: 950341, member: 55773"] MnO, stompar varje inlägg oavsett före! Jag kan komma in i diskussionen då jag har matchat dig i vikt (Inte längre dock) och är 197cm lång. Åker idag på DPS Lotus 120. Hård, lätt och fartstabil som bara attan. Dock är det inte riktig vad du söker. Dynastar A.D pro 105mm under fot, 192 lång. inget jag åkt själv men då skidan är Aurelian Ducroz Pro Modell så är den nog tillräckligt hård & fin. Stöckli Stromrider 105 under fot, finns upp till 201cm i längd(!!!) har åkt tidigare årsmodeller av denna och det det är lika lekfullt som att slakta kaniner under en raubtierkonsert. 105 kan vara för brett för dig, men jag tror det kan funka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vill du hjälpa en skoterförare att välja skider?
Tillbaka
Topp