Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vill du hyra vår cham-lägenhet billigt i dec?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klaran" data-source="post: 96293" data-attributes="member: 44544"><p>vi har fått tag i en lägenhet i centrala chamonix,från 10/12-?/4. Allt verkar jätte bra, den är fräsch, har tvättmaskin är på 40m2 och har 2-4 bäddar plus att den inte kostar allf för mycket. Men vi har dock ett litet problem...det är nämligen så att vi inte kan komma ner förrän början av januari, så därför tycker vi att det vore bra om vi kunde få den uthyrd i december då vi inte är där.</p><p>Den kostar 1400euro i månaden. Är du inte intresserad av att hyra en hel månad så går det också bra, men hör av er så fort som möjligt så kan vi i så fall diskutera ett annat pris.</p><p>Ni kan ringa mig på tel: 0736468261 eller skicka ett mail.</p><p>/klara</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klaran, post: 96293, member: 44544"] vi har fått tag i en lägenhet i centrala chamonix,från 10/12-?/4. Allt verkar jätte bra, den är fräsch, har tvättmaskin är på 40m2 och har 2-4 bäddar plus att den inte kostar allf för mycket. Men vi har dock ett litet problem...det är nämligen så att vi inte kan komma ner förrän början av januari, så därför tycker vi att det vore bra om vi kunde få den uthyrd i december då vi inte är där. Den kostar 1400euro i månaden. Är du inte intresserad av att hyra en hel månad så går det också bra, men hör av er så fort som möjligt så kan vi i så fall diskutera ett annat pris. Ni kan ringa mig på tel: 0736468261 eller skicka ett mail. /klara [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vill du hyra vår cham-lägenhet billigt i dec?
Tillbaka
Topp