Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
vill du jobba i cervinia i vinter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emilia" data-source="post: 468291" data-attributes="member: 34005"><p>jag har funnit mitt paradis i alperna! arbetade för LionAlpin förra vintern i Cervina och blev snabbt förälskad i denna underbara by. Återvände i sommras och jobbade på en restaurang i 5veckor. Lino som ägaren heter, söker nu två svenska tjejer till vintersäsongen, 20dec-20april. ni kommer jobba mycket, men det är riktigt bra betalt och boende och mat ingår. cervina är inte st.anton utan passar för lite äldre. hör av er om ni har några frågor. </p><p>email: heddapo@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emilia, post: 468291, member: 34005"] jag har funnit mitt paradis i alperna! arbetade för LionAlpin förra vintern i Cervina och blev snabbt förälskad i denna underbara by. Återvände i sommras och jobbade på en restaurang i 5veckor. Lino som ägaren heter, söker nu två svenska tjejer till vintersäsongen, 20dec-20april. ni kommer jobba mycket, men det är riktigt bra betalt och boende och mat ingår. cervina är inte st.anton utan passar för lite äldre. hör av er om ni har några frågor. email: heddapo@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
vill du jobba i cervinia i vinter?
Tillbaka
Topp