Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill du se "Rising" i Sthlm den 28/10?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeke" data-source="post: 129938" data-attributes="member: 36709"><p>Jag tillhör ett gäng om tre personer som ska se Free Radicals "Rising" i morgon den 28/10.</p><p>Vi har två biljetter och eftersom varje biljett gäller för två, har vi en plats över som vi inte kommer att utnyttja.</p><p></p><p>Vill DU se filmen, hör av dig!</p><p></p><p>Oservera att det bara gäller EN (1) plats!</p><p></p><p>Jag förbehåller mig rätten att enbart på subjektiva kriterier själv välja vem som får följa med in. Först till kvarn gäller alltså ej, utan snarare "trevligast".</p><p></p><p>Skicka ett FR-mail ifall DU vill gå! Släng med ett telefonnummer ifall du inte är nåbar här på Freeride fredag kl 1600.</p><p></p><p>(insläpp kl 2030, Restaurang April, längst in i Gallerian)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeke, post: 129938, member: 36709"] Jag tillhör ett gäng om tre personer som ska se Free Radicals "Rising" i morgon den 28/10. Vi har två biljetter och eftersom varje biljett gäller för två, har vi en plats över som vi inte kommer att utnyttja. Vill DU se filmen, hör av dig! Oservera att det bara gäller EN (1) plats! Jag förbehåller mig rätten att enbart på subjektiva kriterier själv välja vem som får följa med in. Först till kvarn gäller alltså ej, utan snarare "trevligast". Skicka ett FR-mail ifall DU vill gå! Släng med ett telefonnummer ifall du inte är nåbar här på Freeride fredag kl 1600. (insläpp kl 2030, Restaurang April, längst in i Gallerian) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill du se "Rising" i Sthlm den 28/10?
Tillbaka
Topp