Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vill fixa boende i st anton på rotmoset! :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corrodi" data-source="post: 370339" data-attributes="member: 77852"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag vill boka boende för säsongen 07/08 i st anton så fort som möjligt!</p><p>Planen är att hitta något centralt, finns det fortfarande möjligheter till det?</p><p>Om det finns, vilka ta jag kontakt med då?</p><p></p><p>Just nu ser det ut som jag drar ner själv, eventuellt hänger en poalre med mig.</p><p>Jag tänkte jobba endel när jag är där, så jag vill hellst vara på platts i mitten av nov för att vara ute i god tid. Stannar hela säsongen.</p><p></p><p>Om någon är sugen på att dela lägenhet så hör av er, är öppen för förslag!</p><p></p><p></p><p>Tack</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corrodi, post: 370339, member: 77852"] Hej! Jag vill boka boende för säsongen 07/08 i st anton så fort som möjligt! Planen är att hitta något centralt, finns det fortfarande möjligheter till det? Om det finns, vilka ta jag kontakt med då? Just nu ser det ut som jag drar ner själv, eventuellt hänger en poalre med mig. Jag tänkte jobba endel när jag är där, så jag vill hellst vara på platts i mitten av nov för att vara ute i god tid. Stannar hela säsongen. Om någon är sugen på att dela lägenhet så hör av er, är öppen för förslag! Tack [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vill fixa boende i st anton på rotmoset! :)
Tillbaka
Topp