Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
vill göra säsong, inga att säsonga med?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 197697"><p>Ska du vara en hel säsong brukar det lösa sig med kompisar osv, åk ner och fixa ett billigt boende också letar du på plats efter billigt delat boende, friends osv.</p><p>Skaffa mycket kontakter för framtiden så blir det lättare att få jobb etc in the future om du vill tillbaka.</p><p></p><p>Jag skulle nog inte göra en Säsong i Sälen osv, möjligtvis Åre men tycker nästan det också är för litet för en HEL säsong. Men om du gillar park är nog Åre ett alternativ, kanske du kan vara några månader bara?</p><p></p><p>Annars skulle jag satsat på Alperna..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 197697"] Ska du vara en hel säsong brukar det lösa sig med kompisar osv, åk ner och fixa ett billigt boende också letar du på plats efter billigt delat boende, friends osv. Skaffa mycket kontakter för framtiden så blir det lättare att få jobb etc in the future om du vill tillbaka. Jag skulle nog inte göra en Säsong i Sälen osv, möjligtvis Åre men tycker nästan det också är för litet för en HEL säsong. Men om du gillar park är nog Åre ett alternativ, kanske du kan vara några månader bara? Annars skulle jag satsat på Alperna.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
vill göra säsong, inga att säsonga med?!
Tillbaka
Topp