Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
vill ha boende i St Anton???säsongskort???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rajraj01" data-source="post: 106418" data-attributes="member: 46937"><p>Hej</p><p>Jag kommer att ge mig hem nu pa fredag fran St Anton. Jag lämnar platsen till den som behöver fran 11 februari. Det kostar 125 Euro per vecka och boendet är precis vid Nasserein liften.</p><p>Du kommer inte att vara uppbunden mer än en vecka at gangen.</p><p></p><p>Säljer även ett liftkort för hela säsongen som du kan använda fran 12 februari.</p><p></p><p>hör av dig till min mob 00436503805566 snarast innan de gar at. Lär inte kolla min freeride</p><p></p><p>peace</p><p>mattias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rajraj01, post: 106418, member: 46937"] Hej Jag kommer att ge mig hem nu pa fredag fran St Anton. Jag lämnar platsen till den som behöver fran 11 februari. Det kostar 125 Euro per vecka och boendet är precis vid Nasserein liften. Du kommer inte att vara uppbunden mer än en vecka at gangen. Säljer även ett liftkort för hela säsongen som du kan använda fran 12 februari. hör av dig till min mob 00436503805566 snarast innan de gar at. Lär inte kolla min freeride peace mattias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
vill ha boende i St Anton???säsongskort???
Tillbaka
Topp