Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vill ha bra köpråd!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bizz" data-source="post: 227837" data-attributes="member: 32937"><p>Vad tyckte du om scott aztec då? Jag funderar ungefär som dig men har bestämt mig för att köra ett år till på mina pocket rocket trots att de är för sladdriga i höga farter och har dåligt pistgrepp. Jag åker mer procent pist än dig så för mig är nog aztec lite smala i midjan men när jag prövade dem förra vintern var det en grym upplevelse. Upplevelsen i pisten blev en helt annan! Och de funkade helt okej utanför.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bizz, post: 227837, member: 32937"] Vad tyckte du om scott aztec då? Jag funderar ungefär som dig men har bestämt mig för att köra ett år till på mina pocket rocket trots att de är för sladdriga i höga farter och har dåligt pistgrepp. Jag åker mer procent pist än dig så för mig är nog aztec lite smala i midjan men när jag prövade dem förra vintern var det en grym upplevelse. Upplevelsen i pisten blev en helt annan! Och de funkade helt okej utanför. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vill ha bra köpråd!
Tillbaka
Topp