Vill ha mer lite jibbing stil xD

1: Tryck på de två huvudformade figurerna till vänster om "Logga ut" knappen.
2: Tryck på "Min sida"
3: Tryck "Ta bort min profil"

Win!

haha omg. Ja, det var väl inte så jättesnyggt enligt mig. Men om du tycker att det är snyggt ska du ju ha kvar det.

köp en talltee i någon vacker färg och ha under jackan;) då blir det lite mer "jibbing" över det hela.
sen kan du ju helt enkelt bara steeza sönder allt du gör, då blir det jibbing ändå ;)

jackan var otroligt tråkig, hjälmen och pantsen matchar iaf. som sagt köp dig en talltee och ha under jackan och börja cpa i backen

Warp har ju kläder som alla barn har typ så inte så jätteroliga kläder men ja tycker ändå det e hyfsat snyggt bara du har det i xl och sen e d bara dra en tall tee o grejjer du fixar det där!

JoakimN har fattat vinken! Nämen allvarligt, åk i det du tycker är snyggt och om det är kläderna du länkade så kan du väl nöja dig med det. Vill du ha min åsikt så var det fruktansvärt tråkigt med vanliga Warpgrejer, men ser ju bättre ut än deras vanliga kläder i alla fall. Stuf är ju också ett instore-märke så det var ju inte så mycket jibb över det heller. Varför du nu vill vara jibb...

Jag kan bara på en sak när jag kollade på kläderna och det var en sak som jag läste i "ragg tråden".
Skidlärare får brudar :D

Det får du iallafall!

Just ja! Jibbing is all about the fun and to be "fett stode i backen" :P

Peace out man!

det finns ingen riktig "jibbingstil", du bestämmer själv! finns allt från Tom wallisch XXXXXL till adam falk small. Annars såg stället helt ok ut!

"Jag undrar om det hör ihop "
Om du har haft dom i några veckor så borde du väl endå har märkts om dom passar iho elr inte?;)

Och sen så finns de ju inte direct en precis outfit hur jibbers ser ut, alla ser olika ut.
Så de gäller bara att hittta en outfit som du trivs i och passar din stil.

Och om du villl få lite steez, köp en edoggo hoodii ;)

Railson sa:
"Jag undrar om det hör ihop "
Om du har haft dom i några veckor så borde du väl endå har märkts om dom passar iho elr inte?;)

Och sen så finns de ju inte direct en precis outfit hur jibbers ser ut, alla ser olika ut.
Så de gäller bara att hittta en outfit som du trivs i och passar din stil.

Och om du villl få lite steez, köp en edoggo hoodii ;)
OK , aaa jag tycker det åpassar fete fint ;D

fett med steeeze du komemr få galen respect in da park yo!

alla har sin egen uppfattning om vad som är snyggt och vad som är mindre snyggt. men det är inte kläderna som gör att du har stil när du åker, utan det är själva åkningen som spelar roll! visst spelar kläderna in, men i grund och botten är det du själv med din åkning som gör stilen.

som någon tidigare har sagt finns det inga specifika regler över hur man ska se ut när man "jibbar". det är allt från de senaste mest hypeade XXXXXXXXXXXXXXXL grejerna till en XXXXS overall från 80-talet. huvudsaken är att du har roligt när du åker, och att du trivs i kläderna du har!

pIsraelsson sa:
alla har sin egen uppfattning om vad som är snyggt och vad som är mindre snyggt. men det är inte kläderna som gör att du har stil när du åker, utan det är själva åkningen som spelar roll! visst spelar kläderna in, men i grund och botten är det du själv med din åkning som gör stilen.

som någon tidigare har sagt finns det inga specifika regler över hur man ska se ut när man "jibbar". det är allt från de senaste mest hypeade XXXXXXXXXXXXXXXL grejerna till en XXXXS overall från 80-talet. huvudsaken är att du har roligt när du åker, och att du trivs i kläderna du har!
nope, de ska va XXXL annars är man inte kool :(

lillebrorsan har det svart/gråa ställer från stadium som ser ut som det där ställer.

hur ska ett jibbställ se ut egentligen? Åk i det du tycker om. Orka bry sig om vad som är "jibbstil" eller ej. Det är inte direkt en catwalk att åka skidor :O Kan du tricka så bryr sig folk nog inte om vad du har på dig.

R-R sa:
det finns ingen riktig "jibbingstil", du bestämmer själv! finns allt från Tom wallisch XXXXXL till adam falk small. Annars såg stället helt ok ut!
tycker HH är bättre exempel när man pratar xl... xD

on topic: de viktigaste är väl att ha kul... däremot kan jag inte låta bli att fnissa lite när en typ tolvåring står i 2009 års modell av burton jackor och byxor ramlar när han gör 50-50 på boxen (heter det 50-50 på skidor? ^^)

Foxxi sa:
R-R sa:
tycker HH är bättre exempel när man pratar xl... xD

on topic: de viktigaste är väl att ha kul... däremot kan jag inte låta bli att fnissa lite när en typ tolvåring står i 2009 års modell av burton jackor och byxor ramlar när han gör 50-50 på boxen (heter det 50-50 på skidor? ^^)
Tur att du påpekade det SÅHÄR 10 MÅNADER EFTER!

Tillbaka
Topp