Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill köpa longboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ollefjall" data-source="post: 119076" data-attributes="member: 38190"><p>Okej, nej. Fel Donny, RLB rekomnderas ej, jag är inte hemma i Götet men jobbar på en affär som heter Redlight board supply i stockholm (F.d SofoLongboards) </p><p>RLB brädorna är shyssta när det gäller att ha som rolig stadsbräda, EJ som downhillbräda. Låt er inte luras av designen. </p><p>Vad jag vet så finns det väl ingen redig Longboardaffär i Sveriges näst största stad. Men flera företag har post orderförsäljning! På Sofo vet jag att brädorna håller toppklass. Jag känner alla tre brädbyggare och de är förbannat duktiga, det kan skilja nån hundring i pris, men en handgjord bräda som inte massproduceras är ofta långt före i design och kvalité än vad en massproducerad bräda är. Folk som handtillverkar brädor och tar betalt för arbetet har inte råd att bygga halvdana brädor, då går hela verksamheten i kras.</p><p></p><p>Lycka till förövrigt//Olle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ollefjall, post: 119076, member: 38190"] Okej, nej. Fel Donny, RLB rekomnderas ej, jag är inte hemma i Götet men jobbar på en affär som heter Redlight board supply i stockholm (F.d SofoLongboards) RLB brädorna är shyssta när det gäller att ha som rolig stadsbräda, EJ som downhillbräda. Låt er inte luras av designen. Vad jag vet så finns det väl ingen redig Longboardaffär i Sveriges näst största stad. Men flera företag har post orderförsäljning! På Sofo vet jag att brädorna håller toppklass. Jag känner alla tre brädbyggare och de är förbannat duktiga, det kan skilja nån hundring i pris, men en handgjord bräda som inte massproduceras är ofta långt före i design och kvalité än vad en massproducerad bräda är. Folk som handtillverkar brädor och tar betalt för arbetet har inte råd att bygga halvdana brädor, då går hela verksamheten i kras. Lycka till förövrigt//Olle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vill köpa longboard
Tillbaka
Topp