Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Vill lära mig backflip!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DanneDood" data-source="post: 23516" data-attributes="member: 30211"><p>hmm.. på nått vänster så tycker jag det verkar svårare att göra en bakåtvolt om man sätter i händerna.. känns som om man skulle sträcka armarna bakåt eller nått =) fast du är ju gymnasten, så jag får väl lite på dej. Dock så är det lite fegt att hålla på och hoppa på en matta. Då är det ballare att flippa omkring på grus å cement och sånt :P</p><p></p><p>ps. orka hänga upp sej på stavning.. har du inget bättre för dej? och har inte jag nått bättre för mej än att kommentera att du hänger upp dej på stavning? ööhms..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DanneDood, post: 23516, member: 30211"] hmm.. på nått vänster så tycker jag det verkar svårare att göra en bakåtvolt om man sätter i händerna.. känns som om man skulle sträcka armarna bakåt eller nått =) fast du är ju gymnasten, så jag får väl lite på dej. Dock så är det lite fegt att hålla på och hoppa på en matta. Då är det ballare att flippa omkring på grus å cement och sånt :P ps. orka hänga upp sej på stavning.. har du inget bättre för dej? och har inte jag nått bättre för mej än att kommentera att du hänger upp dej på stavning? ööhms.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Vill lära mig backflip!
Tillbaka
Topp