Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vill någon hjälpa mig med utrustning? :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 886121" data-attributes="member: 33485"><p>Som V-larsson sa, köp egna prylar, ska du åka såpass mycket lönar det sig inte att hyra.</p><p></p><p>Pjäxor är A och O, det får helt enkelt kosta vad det kosta vill, mår fötterna bra är skidåkaren glad. Om du har vägarna förbi Gbg så kan jag varmt rekommendera Skistore, köpte själv mina två senaste par pjäxor där och fick bättre hjälp där än jag fått någon annanstans, även om jag är inte helt ofärgad i den rekommendation så är det bästa stället jag vart på för pjäxor. Jag har ju dock inte besökt alla ställen, alpingaraget ska enligt utsago vara bra med och de finns väl i Malmötrakten numera? Nojlas här på freeride.se har koll på det om jag minns rätt.</p><p></p><p>Vad är du ute efter för skidor? Vet att du lagt tråden i pistskidor men allroundskidor idag är fruktansvärt bra i pist med så vill du på äventyr utanför pisterna är det nog inte fel att snegla åt lite bredare skidor, de gör sig bra mycket bättre i slask och lite mer uppkörda pister än ett par smala butiksräsers.</p><p></p><p>Vad har du åkt på för skidor förr och vad tyckte du om dessa?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 886121, member: 33485"] Som V-larsson sa, köp egna prylar, ska du åka såpass mycket lönar det sig inte att hyra. Pjäxor är A och O, det får helt enkelt kosta vad det kosta vill, mår fötterna bra är skidåkaren glad. Om du har vägarna förbi Gbg så kan jag varmt rekommendera Skistore, köpte själv mina två senaste par pjäxor där och fick bättre hjälp där än jag fått någon annanstans, även om jag är inte helt ofärgad i den rekommendation så är det bästa stället jag vart på för pjäxor. Jag har ju dock inte besökt alla ställen, alpingaraget ska enligt utsago vara bra med och de finns väl i Malmötrakten numera? Nojlas här på freeride.se har koll på det om jag minns rätt. Vad är du ute efter för skidor? Vet att du lagt tråden i pistskidor men allroundskidor idag är fruktansvärt bra i pist med så vill du på äventyr utanför pisterna är det nog inte fel att snegla åt lite bredare skidor, de gör sig bra mycket bättre i slask och lite mer uppkörda pister än ett par smala butiksräsers. Vad har du åkt på för skidor förr och vad tyckte du om dessa? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vill någon hjälpa mig med utrustning? :)
Tillbaka
Topp