Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vill ngn ge lite tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Redbeard" data-source="post: 6305" data-attributes="member: 9655"><p>Min mamma brukar låna mina skidor ibland bara för att hon tycker dem är så mycket bättre och roligare att åka på än hennes raka lagg. Jag åker på Kästle XTZ -98. Hon tycker att dem är så lätta att gå runt i svängen med och att man hela tiden har kontroll över dem och att det inte är skidorna som bestämmer vart dem ska. Tilläggas bör att hennes vanliga skidor inte är några värstingar, men det säger ju en del iallafall. </p><p></p><p>Vill man inte åka på timglas-skidor ska man ju inte behöva göra det heller, men jag tycker att man ska prova dem iallafall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Redbeard, post: 6305, member: 9655"] Min mamma brukar låna mina skidor ibland bara för att hon tycker dem är så mycket bättre och roligare att åka på än hennes raka lagg. Jag åker på Kästle XTZ -98. Hon tycker att dem är så lätta att gå runt i svängen med och att man hela tiden har kontroll över dem och att det inte är skidorna som bestämmer vart dem ska. Tilläggas bör att hennes vanliga skidor inte är några värstingar, men det säger ju en del iallafall. Vill man inte åka på timglas-skidor ska man ju inte behöva göra det heller, men jag tycker att man ska prova dem iallafall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vill ngn ge lite tips?
Tillbaka
Topp