Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vill ta en månad eller två för att förbättra min parkåkning som nybörjare, tips på ort?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="combatspenat" data-source="post: 1306628" data-attributes="member: 49992"><p>I Sverige har vi en anläggning i världsklass, Kläppen! Själv lärde jag mig både backflip och frontflip i Kläppen efter jag fyllt 30. Finns även riktigt bra instruktörer där om du vill ta hjälp av det för att utvecklas. Många av parkerna med bra rykte nere i alperna är som du säger väldigt inriktade på redan duktiga åkare och lämnar mycket att önska för de som vill utvecklas i lagom takt. I Nordamerika har de kommit lite längre med utvecklingsterräng i parkerna, men det är ju en lite längre och krångligare resa. Men ett ställe som verkligen satsar på just utveckling är Copper mountain med Woodward at Copper anläggningen som du kan googla på. Låter ju som en fantastisk idé att ta tjänstledigt 2 månader för att åka snowboard!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="combatspenat, post: 1306628, member: 49992"] I Sverige har vi en anläggning i världsklass, Kläppen! Själv lärde jag mig både backflip och frontflip i Kläppen efter jag fyllt 30. Finns även riktigt bra instruktörer där om du vill ta hjälp av det för att utvecklas. Många av parkerna med bra rykte nere i alperna är som du säger väldigt inriktade på redan duktiga åkare och lämnar mycket att önska för de som vill utvecklas i lagom takt. I Nordamerika har de kommit lite längre med utvecklingsterräng i parkerna, men det är ju en lite längre och krångligare resa. Men ett ställe som verkligen satsar på just utveckling är Copper mountain med Woodward at Copper anläggningen som du kan googla på. Låter ju som en fantastisk idé att ta tjänstledigt 2 månader för att åka snowboard! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vill ta en månad eller två för att förbättra min parkåkning som nybörjare, tips på ort?
Tillbaka
Topp