Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vill till St Anton!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blomdell" data-source="post: 366557" data-attributes="member: 77484"><p>Har inte hellet hunnit så långt. började som sagt leta idag. har kollat runt en massa på boenden o jobb och än så länge tror jag det finns gott om båda. bil är ju helt klart att föredra med packning o allt. har dock ingen tillgång till bil, har du en så har jag iaf. körkort:P annars är det tåg buss eller flyg som gäller. har rest till österrike med alla olika sätten. Flyg är ju så klart bekvamast o snabbast men kanske inte det smidigaste när det gäller bagage. så utan bil föredrar jag nog tåg.</p><p>Hade väl tänkt mig att dra ner någon gång i mitten av november för att va ute i god tid.</p><p>Säg till om du hittar något intressant!</p><p>mvh Filip</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blomdell, post: 366557, member: 77484"] Har inte hellet hunnit så långt. började som sagt leta idag. har kollat runt en massa på boenden o jobb och än så länge tror jag det finns gott om båda. bil är ju helt klart att föredra med packning o allt. har dock ingen tillgång till bil, har du en så har jag iaf. körkort:P annars är det tåg buss eller flyg som gäller. har rest till österrike med alla olika sätten. Flyg är ju så klart bekvamast o snabbast men kanske inte det smidigaste när det gäller bagage. så utan bil föredrar jag nog tåg. Hade väl tänkt mig att dra ner någon gång i mitten av november för att va ute i god tid. Säg till om du hittar något intressant! mvh Filip [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vill till St Anton!
Tillbaka
Topp