Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
villken kamera? (kamera köp)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 336011" data-attributes="member: 53949"><p>Att få en bra kamera för sportfoton (i backen alltså) och filmning för 1000-2500 känns lite tight.. om du inte kör på 2500kr direkt =)</p><p>Du får helt enkelt prioritera.</p><p></p><p>Jag köpte precis kamera, gick runt o kollade på en massa i min prisklass (lite högre än din) och behov (snabb sekvenstagning (dvs sport) och ändå bra fest (kort i dåliga ljusförhållanden).</p><p>Sony DSC-W90 tar 2,1 bilder per sekund, har optisk bildstabilisator, ansiktsegenkänning, 8,1mpx (finns i billigare variant, DSC-W80 med 7mpx istället), 3x optisk zoom och filmar i bra kvalitee (640x480 "fine"). Bilderna är riktigt bra även i full upplösning o kameran tar fokuserade, snabba bilder... Finns på nätet i precis överkant av din budget..</p><p></p><p>Men sen beror de ju då på vad man prioriterar som sagt =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 336011, member: 53949"] Att få en bra kamera för sportfoton (i backen alltså) och filmning för 1000-2500 känns lite tight.. om du inte kör på 2500kr direkt =) Du får helt enkelt prioritera. Jag köpte precis kamera, gick runt o kollade på en massa i min prisklass (lite högre än din) och behov (snabb sekvenstagning (dvs sport) och ändå bra fest (kort i dåliga ljusförhållanden). Sony DSC-W90 tar 2,1 bilder per sekund, har optisk bildstabilisator, ansiktsegenkänning, 8,1mpx (finns i billigare variant, DSC-W80 med 7mpx istället), 3x optisk zoom och filmar i bra kvalitee (640x480 "fine"). Bilderna är riktigt bra även i full upplösning o kameran tar fokuserade, snabba bilder... Finns på nätet i precis överkant av din budget.. Men sen beror de ju då på vad man prioriterar som sagt =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
villken kamera? (kamera köp)
Tillbaka
Topp